Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Multi I/O Training Board voor ODROID M1S met 4/8GB RAM + IO Header
Het Multi I/O Training Board is ontworpen om u te helpen bij het toevoegen of uitbreiden van diverse randverbindingen aan de GPIO-pinheader, die voorheen met verbindingsdraden werden uitgevoerd.
Multi I/O Training Board voor ODROID M1S
Het Multi I/O Training Board is ontworpen om u te helpen bij het toevoegen of uitbreiden van diverse randverbindingen aan de GPIO-pinheader, die voorheen met verbindingsdraden werden uitgevoerd. Door signalen op de GPIO-header te scheiden naar meerdere verbindingen per verschillende type signalen, zal dit helpen bij het eenvoudig aansluiten van randapparatuur en het evalueren ervan. Ook bevat dit bord verschillende eenvoudige componenten die helpen bij het testen of gebruiken van hardwarefuncties.
! LET OP!
Dit product is alleen compatibel met ODROID-M1S met 4/8GB RAM + IO Header
Form Factor | Board dimension : 90 (L) x 65 (W) x 16 (H) mm |
I/O | 2x I2C bus (J4 & J7, J7 is dedicated for 128×64 OLED display |
1x LED | |
1x RTC (PCF8563) with backup battery socket (CR1620) | |
5x tack switches | |
2x buttons (SW1 is for power & SW2 is for board reset) | |
1x 2CH ADC input | |
1x RS232 port | |
2x SPI connection (J5 & J9) | |
1x GPIO input/output | |
1x MOSFET (IRLR2905TRPBF) output (PWM) | |
1x 5V FAN control output (PWM) |
Artikelnummer | G231023981023 |
---|---|
Merk | Odroid |
Fabrikantcode | G231023981023 |
Garantie | 2 Jaar |
Geschikt voor type | ODROID M1S |
Compatibiliteit | ! LET OP! Dit product is alleen compatibel met ODROID-M1S met 4/8GB RAM + IO Header |
Handleidingen | WIKI : https://wiki.odroid.com/accessory/add-on_boards/multiioboard |
Short Description | Het Multi I/O Training Board is ontworpen om u te helpen bij het toevoegen of uitbreiden van diverse randverbindingen aan de GPIO-pinheader, die voorheen met verbindingsdraden werden uitgevoerd. |