FAQ Topics

  Hoe werkt het bezorgen en afhalen?

Wanneer je een bestelling plaatst bij SOS Solutions kunt je er voor kiezen om jouw bestelling te laten bezorgen of op te halen.  

Bezorgen en Verzendkosten en Verzendopties

Bij SOS Solutions kun je altijd voor gratis verzending kiezen met (envelopzendingen niet traceerbaar) of GLS (indien jouw bestelling niet in een envelop past).
Wij bieden nog meer opties:

° € 0,00 Gratis Verzending zonder track en trace (indien jouw bestelling niet in een envelop past en je kiest voor "Gratis verzending" zal jou bestelling met GLS verstuurd worden.)

° € 6,75 PostNL Standaard Pakket met track en trace
- Keuze uit: Huisadres / Pakketpunt / Niet bij buren afleveren + € 2,- / Avondlevering + € 2,-

° € 0,00 Ophalen in onze winkel in Eindhoven 

 

Ophalen in bij onze Afhaalbalie in Eindhoven  - U kunt uw vooraf betaalde bestelling op werkdagen ophalen tussen 09:00 en 17:00

Kies je bij het afrekenscherm voor de optie "Ophalen in onze winkel in Eindhoven" dan reserveren wij de artikelen voor je.
Zodra jouw bestelling klaar ligt om opgehaald te worden ontvang je hier bericht over

Als je artikelen hebt besteld die niet in voorraad zijn zul je pas een mail krijgen als alles in vooraad is. Wil je al graag een aantal voorradige artikelen komen halen uit jouw bestelling? Geen probleem neem hierover even contact op met de klantenservice. 

Iedere werkdag kun je jouw betaalde bestelling komen afhalen.

 

Voor de meeste artikelen geldt:
Van Maandag t/m Vrijdag voor 17:00 besteld is dezelfde dag verstuurd.

Bestellingen die op vrijdag na 17.00 uur en in het weekend geplaatst worden, worden gewoonlijk op dinsdag geleverd. 
Kies je voor gratis verzending? GLS levert niet op zaterdag maar wel op maandag. 
PostNL levert brievenbuspost niet op maandag maar wel op zaterdag.

Tijdens het bestellen, maakt je zelf een keuze uit verschillende bezorgopties.

Heb je niet voorradige artikelen besteld? Dan zal jouw order in zijn geheel verstuurd worden zodra alles in voorraad is.
Wilt u de voorradige artikelen alvast ontvangen?
Dat is geen probleem, hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice: shop@sossolutions.nl 

Je ontvangt van ons een email wanneer de bestelling is verzonden.
Bestellingen voor de Waddeneilanden hebben soms  - i.v.m. de boottocht - 1 à 2 dagen vertraging. Ook kan de bezorgdag afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping.

Adafruit Levertijd 

Indien je een product van Adafruit hebt besteld gelden er andere regels qua levertijd.
Dit staat ook bij de producten zelf aangegeven. "Bestel nu en ontvang jouw order binnen 6 werkdagen" / In voorraad bij leverancier. 

Wij leveren onze producten in de volgende landen:

  • Nederland
  • België
  • Duitsland
  • Frankrijk
  • Italië
  • Luxemburg

Wil je graag bij ons bestellen maar uw order moet in een ander land dan bovenstaande worden geleverd? Dat is ook mogelijk, neem hiervoor even contact op met de klantenservice > shop@sossolutions.nl

Ben je niet thuis? 

Wanneer je onverwacht niet thuis bent als jouw bestelling wordt aangeboden, dan geven we deze af bij jouw buren. Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de bezorger een kaartje in de bus waarop staat wanneer hij de bestelling opnieuw aanbiedt. Dit is normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag. 

Backorder Deellevering

Heb je artikelen in backorder besteld? Dan zal jouw order in zijn geheel worden verstuurd zodra alles in voorraad is. Wil je de voorradige artikele alvast ontvangen? Dat is geen probleem, hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice > shop@sossolutions.nl 
Let op indien je voor Same Day Delivery kiest of voor de verzendoptie "Voor 23:59 besteld => Morgen in huis! / Mogelijk op werkdagen vanaf 17:00" zal er automatisch een deellevering plaats vinden mits artikelen niet voorradig.

Search engine powered by ElasticSuite